Přidat odpověď
Margitt klídek, nestojí to za to se rozčilovat, některý ty kupující jsou fakt mimo :))
Právě řeším něco podobného, a to popisuji vždy věc velmi pečlivě, včetně mír, abych to pak nemusela hledat a odpovídat na hromadu dotazů. Prostě vím že je popis někdy subjektivní, ale někdy to člověka vytočí, prostě ta očekávání jsou někdy dost zvláštní.
Ale vždy odepíšu že pokud se jim to nelíbí ať pošle zpátky, a že vrátím peníze. Pokud to pak požaduje klidně i poštovné, to mne nezruinuje a nestojí mi za to se s někým dohadovat o 40kč a neustále se zdržovat psaním emailů. A věc raději vezmu zpátky když se nelíbí, časem se to prodá znovu. Mně se za to celou dobu stalo jen opravdu párkrát, ale holt člověk musí počítat s tím že občas prostě někdo má ta očekávání jiná.
Předchozí