Přidat odpověď
když si budou lidé brát pečivo sami, přijde mi to jako přejít z deště pod okap. Já sama bych řešila - dát prodavačce oficiální školení o hygieně v obchodě, nastavit v obchodě nový systém - možnost častého mytí rukou, papírové kapesníčky (šlo by dát do nákladů), na ruce, kterou bere potraviny nasadit rukavici a mít jich dostatek na výměnu - např. stanovit, jak často, nebo za jakých podmínek se bude měnit. Nový systém jí pomůže uvědomit si chybu, kterou dělá, pokud ne, zaslat vytýkací dopis a následně je to podle mne výpovědní důvod (proškolena byla, musí podepsat !)
Podle mého je to dostatečný kompromis, aby si dotyčná uvědomila, že dělá chybu a měla možnost ji změnit, na druhou stranu chceš podnikat, a nelze dávat všanc přežití své na neschopnost druhé.
Předchozí