poslala bych ji někam stejně tak jako už jsem to jednou udělala. Už jsem to tu psala víckrát, taky jsem natreifila na jednu takovou kupující. Popsala jsem jí stav věcí dost podrobně. A ona mi napsala,že si vytvotřila systém podle kterého posuzuje stav oblečení
a že to oblečení neodpovídá tomu na co je zvyklá.
Šla jsem do vývrtky. Upřímně jsem se tomu doma s manželem zasmáli. Přišlo nám to uhozené. Napsala jsem paní,že nevím jaký má systém na posuzování stavu oblečení,ale že má sukni, tričko a mikinu za 89 Kč. Sukně je námi nenošené, tričko nošené málo a nemá opraný obrázek a mikina má jedinou vadu - odřený jezdec. A že mám tedy dojem,že za 89 Kč získala velmi dobré zboží. Dala mi pokoj. A stáhla i negativní hodnocení.
Já kolikrát dostanu za 100 Kč hnusnou opranou hadru a netroufám si ani pípnout.
A žmolky na vnitřní straně ? To už je nafrfňanost. Řekla bych jí ať se nezlobí. Ale stav věcí odpovídá popisu.
Já jsem si dala nakonec i toto do podmínek prodeje.