Zapoměla jsi, že žáci nedostávají špatné známky, pokud pracují, takže co by měli opravovat? A tim, co sabotovali, nemají na "opravu" nárok. Ty jsi učitelka, která opravuje, viď? Super. A co se naučí žák, který napsal špatně písemku "Afriku" a učí se na opravu? Jen hloupě se šprtat ze sešitu nebo knížky... nesmysly, které nám nadiktovala paní učitelka. Opravdu, jak říkám. U některých je potřeba začít z gruntu, ale ono to nejde..
Tobě opravdu nepřipadá tento styl komunikace arogantní? Český učitel by mě asi nerozházel, ale opravdu bylo nutné podávat svoje názory takto a podobně? Já jsem začala slušným vykáním. To ty jsi přešel do tykání a do podobného stylu s rýpancem pomalu po každé větě. Mrzí mě, že jsem se do toho vůbec pustila, koneckonců zítra ve škole končím na pár let a nevím, proč se s tím rozčiluju. Známkování je pro mě snad nejneoblíbenější činnost a způsoby hodnocení by se měly změnit. Ale myslím, že tato diskuze tomu bohužel moc nepomohla.

