| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Jednou jsem nenakoupila přes Slevomat, ale přes jiný portál a hned problém: Koupila jsem si povlečení. Nabízely 4 barvy na výběr. Ihned jsem zaplatila, voucher přišel a chtěla jsem objednat - vínová barva, kterou jsem chtěla, není skladem. Po emailovém dotazu mi nabídli pouze dvě barvy (černou a bílou), které se mi ale nelíbí. A nebo počkat až na další dodávku, to ale může trvat až tři měsíce.
Není to klamání zákazníka? Nechci čekat tři měsíce, ani si vybrat barvu, o kterou nemám zájem. Mám nárok na vrácení peněz? Máte někdo s takovýmto jednáním zkušenost?

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.