Něco málo z druhé strany barikády
- léta jsem dělala tyhle pohovory a vždycky jsem ocenila, když se ten druhý snažil fakt komunikovat, ne oddrčet naučenou "básničku". Když nerozumíš, budu radši, když se doptáš, na co se vlastně ptám, než když se to budeš snažit uhodnout a opakovaně se netrefíš. Vždycky mi přišlo důležitější, jestli ten člověk umí věci vysvětlit a vyptat se, na co potřebuje, než jestli umí milion slovíček. (Pomíjím odborný věci, tam okecáš jen něco.)
Jo a požadovaný úrovně se neboj, spousta firem má v požadavcích "fluent English", přestože bohatě stačí středně pokročilá. Pokud ostatní věci budou v pořádku, na anglině to asi nekrachne, pokud bude o jednu dvě úrovně pod tou jejich požadovanou (ledaže by vybírali mezi stejně dobrými kandidáty, kteří se liší jen tou angličtinou).