| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Maso já můžu pořád, i kořeněný. Naopak na jogurty nemám chuť vůbec. I když teď už se to taky lepší. Jogurtové nápoje si občas dám, jogurt zatím ne, ale teď jsem dostala chuť na pribiňáka. Zeleninu moc nejím, ale tu nejím ani normálně - většina mi nechutná a to, co mám ráda, tak mě dost nadýmá. Z ovoce jím každý den ten banán a pak tak obden jablka. Piju čistou kohoutkovou vodu, dopoledne spíš se šťávou než čistou. Občas si dám čaj, ale po tom chodím hodně na záchod a to teď chodím i bez toho, tak to ještě víc nepodporuju čajem :D Sladké jsem ze začátku nemohla vůbec, teď už na něj chuť mám, ale jím ho podstatně míň než před otěhotněním. Na slané chipsy mám taky celkem chuť. Ale jen ty slané a taky na křupky ani jiné krekry chuť nemám vůbec.

Lenčo, dneska jsem 9+1. Čekám první, takže s banánem v posteli problém nemám :) Na druhou stranu ještě studuju a chodím ráno na praxi, takže potřebuju, aby mi bylo dopoledne dobře. Kdybych byla doma, tak to tolik neřeším, to člověk nějak přežije. Jo a colu jsem ten minulý týden taky popíjela, teď už ji nepotřebuju. Tak držím palce, ať tě (a nejen tebe, ale i všechny ostatní) ty nevolnosti taky brzy přejdou ~;((

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.