Přidat odpověď
Bohužel, dnes má leckterá prodavačka přesně nakázáno, jaký obchodní rozhovor musí se zákazníkem vést a firma na ni jednou za čas, pro kontrolu, posílá mystery shoping - a nedejbože, aby nějakou pasáž z rozhovoru vynechala......všichni zůčastnění - nejen zákazník, ale i ta prodavačka ví, že tohle dokáže nadělat víc škody než užitkum, ale pro firmu to přeci vymyslel "odborník" na slovo vzatý, tak selský rozum a profesionální um prodavačky musí jít stranou - na osobní snahu se tady nehraje.
Takže si v jednom řetězci kaváren objednáš střední capuccino s sebou a ta holka za pultem se tě stejně zeptá - POKAŽDÉ, jestli si ho dáš tady nebo sebou.....ale fakt to není kráva, jen to prostě musí říct.
nebo holka v řetězci, kde dělají čerstvé šťávy - jdu si koupit zmrzlinu a POKAŽDÉ se mě zeptá, jestli si nedám ovocný salát.....už i na poště se mě ptala paní za přepážkou, jestli nechci známky a obálky....když jsem jí řekla, že bych spíš uvítala, kdyby mi dovezli zásilku, když jsme byla celý den doma a ve finále našla odpoledne lístek ve schránce, tak na to už odpovědět neumělo - že prej :"vždyť jste sem stejně šla...."...no, ano, šla...co mi taky zbývalo, že ???
njn.....někod by to měl těm šéfům říct....že ty naučený monology jsou odporný.....
Předchozí