Přidat odpověď
Buchli,
ale to je prece ZASADNI rozdil!
Ty nevidis rozdil mezi nepodepsanym ukolem, za ktery dite dostane petku, ale stejne tak i dite, ktere vubec nenapise ukol, taky dostane petku? ?! V tom ja vidim velky rozdil.
Osobne se mi stalo v sedme tride (psala jsem to tu 100x), ze jsem mela vypracovany dlouhy nadherny ukol ze zemaku, nasla jsem si latku v odbornych publikacich, obrazek si obkreslila - a vubec tam byt nemusel, s tatou o latce diskutovala (dosud si to presne pamatuju, jednalo se o odliv a priliv). Ovsem nejak se stalo, ze tat holt ukol nepodepsal. Byla jsem uplne klidna, pri kontrole sesitu otevrela sesit na prislusne strance a najednou koukam- podpis v haji. No ucitelka mi neuznala nic, proste nebyl podpis=nebyl ukol, obrazek neobrazek. Tak to jsem byla za dementa a v te sedmicce se tam rozbrecela.
Nikdy na to nezapomenu, nikdy. Kdo nezazil, nepochopi
No nic musim bezet, zrovna tady resime jak spocitat DU
odmocnina x-2 + x > 4
a stale nam to nejak nevychazi, nemuzeme se zbavit te odmocniny, takze na to jdeme zase jinak. Pokud to nespocitame, nikdo nebude prudit, ze neni podpis, ze.
Předchozí