Já to u své dcery neodhadnu, protože neznám skutečný rozsah učiva na II. stupni ZŠ a na gymnáziu. Jak to ale zjistit předem, když po nástupu je vlastně pozdě?!?! Dcera se jeví jako bystrá, chápe rychle, na druhou stranu je dosti roztěkaná a vše rychle odbývá. Takže nějaký malý bič nad sebou by jí prospěl, ale ne ve formě hromady biflování za účelem dosažení encyklopedických znalostí. Na gympl tedy má i nemá. Jak to na gymplu skutečně vypadá, musejí do hlavy nacpat spoustu encyklopedických znalostí, nebo je větší důraz na řešení různých úloh, např. logických, referátů apod.?
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.