karabuni:Obávám se,že reálně po těch dětech opravdu někteří chtějí soustředění celou vyučovací hodinu. Sice se v první třídě snaží během té hodiny ty činnosti střídat,třeba jít se učit na koberec,nebo nějaká hra atd.,takže určitě celou hodinu nepíšou, nebo nepočítají do sešitu,ale našemu mladému ani toto nestačilo. Musel vypnout,jít se napít, projít se,což teda bylo dle naší pnčelky špatně. Ohledně toho odkladu. Zvažovala bych,jestli je sociálně zdatné,jestli máš pocit,že si rozumí i s o něco staršíma dětma (v 1.třídě se mohou sejít i téměř 8 leté děti),nebo jestli je spíš zakřiknutý,na okraji. Náš mladej byl též všude poslední,navíc nesoustředěný, se zájmy úplně jinými ale se znalostmi převyšoval ostatní. To vše uvedené vedlo k posměchu od ostatních žáků a trochu i šikany. ..a to syn nešel přečasně,naopak,bylo mu čerstvých 7. Takže bych zvážila všechny možnosti, i počet žáků ve třídě,protože vědomosti nejsou všechno. Ale zas věřím,že některé i výrazně mladší dítě se v kolektivu nemusí ztratit.
A co se týká domškoly s mladšími sourozenci, je to těžké,ale dá se to. Pro mě je paradoxně lepší,když jsou všichni 3 doma,než když mám řešit školku prostředního a mám doma tudíž jen dva. A navíc ten váš čtyřletý se může učit klidně s váma