Senedro,
tomu všemu rozumím, to ale všechno k dané práci patří.
Jako nejsem zas tak úplně mimo, abych si myslela, že 15. května každej rok se budou probírat Punský války, ale během května ve všech stejných třídách, co učím už jo ne? Takže je použiju opakovaně každej rok v podobně stejnou dobu.
Jinak já už mám dvě děti školou povinný, takže mám tu zpětnou vazbu. A mám to štěstí, že mý děti jsou celkem šikovní, samostatní jedinci, kteří se učí sami a učit se chtějí. A tak, když mi dcera tři týdny říká, že uhání paní učitelku, aby jim už konečně opravila čtvrletky, aby věděli na čem jsou a co si mají opravit, tak mi těch dětí přijde trochu líto. V elektronické žákovské má u poloviny známek vykřičník, když jsem se ptala, co to znamená, jestli to není nějaká značka pro mínus, tak prý ne - vykřičníky tam dává pan ředitel učitelům za to, že tam známky zadávají pozdě.
Jo a prosím o postup, jakým způsobem je mají žáci domoci změny učitele? Proč škola zameěstnává neschopnou, zkostnatělou osobu, která žákům nedá odpovídající vědomosti? Už druhým rokem chtějí žáci na ředitěli změnu a nedaří se to.