Přidat odpověď
Já teda nejsem žádný PR odborník, ale přijde mi to jako se lechtat pravou nohou za levým uchem. Většina celostátních PR kampaní je promýšlená na měsíce dopředu a v běžném komerčním provozu k takové situaci (hromadění léčiva až do konce expirace) spíše nedochází, protože lékárny objednávají zhruba tolik, co spotřebují, radši víc než míň, dtto distributoři - a podle spotřeby se také upravuje výroba daného léku. Reklama za miliony by byla v takovém případě dost nejistý podnik, protože by pořád hrozilo, že lék neprodám, a ještě jsem investoval miliony na propagaci.
V případě toho, že je lék nabízen v současnosti bez doplatku to znamená, že výrobce získal velkou konkurenční výhodu oproti dalším srovnatelným vakcinám - smlouvu se zdravotní pojišťovnou, a chce na to pořádně upozornit.
Předchozí