V případě že nemáte nic "na papíře" jste ve velmi značné výhodě vy jak odběratel.
Dodavatel - teda ta paní co šila nemá v ruce objednávku, smlouvu či předávací protokol s odsouhlasenou navýšenou cenou tak má vcelku smůlu. Není to vymahatelné. Vymáhat může nanejvýš cenu dle nabídky, navýšení ceny může být ze zákona max. o 10% oproti původnímu rozpočtu, ale i tak by mělo být odsouhlasené.
Prostě argumentovat tím že něvědla co s tím bude práce zpětně nelze. Ona je "doborník" a stanovit cenu musí předem. Podmínky si prostě smluvní strany odsouhlasují předem. Vy tedy na navýšení se kterým nesouhlasíte nemusítě přistoupit. Správný postup by byl vrátit fakturu s tím že neakcuptejete navýšení ceny, že nesouhlasí s odsouhlaseným rozpočtem.
Dělám také v oboru "na zakázku" i když ve zcela jiném, a proto vím že cokoli co nemám se zákazníkem předem odsouhlaseno, nejpozději písemně ve chvíli kdy si to doobjedná nebo se mu to předá, tak mám smůlu a nemůžu to chtít zaplatit (a taky to zpravidla nikdo nezaplatí). V tom případě to prostě jde na naše triko.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.