Přidat odpověď
No, ještě bych ráda zmínila jednu skutečnost - hodně seniorů, kteří se cítí osamělí, nemají přátele, rodina na ně kašle a nemají žádnou životní náplň berou návštěvu u doktora jako příležitost si s někým popovídat, s někým se potkat... doktor vlastně supluje klub důchodců a psychologickou poradnu. Taková sociální služba. Ostatně, proč tolik seniorů jezdí na obskurní prodejní akce? Ze stejného důvodu.
Nedávno jsem o tom četla zajímavý článek - cílová skupina 50+ je v marketingově nezajímavá, 60+ už je z hlediska trhu úplně mrtvá, a přitom to neodpovídá realitě. Osobně neznám asi ani jednoho padesátníka nebo šedesátníka (i výš), který by odpovídal zažitému modelu geronta v papučích, který se zajímá max. o placebo na prostatu a mast proti vrzání kloubů.
Předchozí