| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Pořídila jsem zahrani domek, který mi namontoval prodejce. Byla jsem spokojena, nez se rozklížil tak, že nejdou zavírat dveře. Postupně se začaly objevovat další vady. Domek je stále v záruce. Napsala jsem email, na který nikdo nereagoval, tak jsem zavolala, zvedli to, příjemně mi sdělili, že to není problém a vše opraví, ale takto si voláme už víc jak měsíc, kdy mně ujišťují, jak všechno bude, i hory s horákama, ale kde nic tu nic.
Jaký je další postup, když zjevně s firmou není řeči? Mám se obrátit na ČOI? Nebo SOS zákazníků (či jak se jmenuje ta organizace, co chrání zájmy zákazníků), anebo kam se mám uchýlit? Jako volat už jim nechci, je to pořád dokola, sliby, sliby, omluva a ujištění, že se o to postarají a nakonec prd.
Díky za rady.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.