Zrovna mi prošel rukama článek, že v ČR je jedna z největších koncentrací eshopů na obyvatele. Konkurencí se sráží ceny produktů. Rostou nároky na reklamu, a že eshopy pak zvedají ceny dopravy, aby alespon někde přišly k penězům. Vstupní náklady na eshop jsou nízké. V tom problém nevidím. Je třeba vymyslet něco v čem se odlišovat od konkurence Brát nějakou "lepší" značku, zajištovat servis a podobně.... Jako dobré se ukázalo mít kamennou prodejnu - zvyšuje to důvěryhodnot obchodu a urychluje obchod díky skladovým zásobám - což se ukázalo pro řadu klientů zásadní. To jsou moje zkušenosti - manžel zakládal eshop před necelými 2 roky - situace dnes se moc podle mého neliší.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.