já teda článek nečetla moc pečlivé, i diskusi zde jsem prolétla...a výčitka autorovi, že srovnává horníka a učitele, tzn. práci nesrovnatelnou, mi přijde po tom prolétnutí mimo. Mám za to, že "horníka" použil jako příklad těžce pracujícího...
Ad pracovní doba učitele: vždy se v diskusích učitel versus jiné povolání skloužne k tomuto: učitel je ve škole od půl osmé do cca půl druhé (nemá-li odpolední výuku/kroužek/poradu) % 6hodin, ALE tj doba, která je vidět, nicméně s sebou domů vláčí sešity+ dobrý učitel dpma dělá přípravy. A když jsem učila druhý stupen, zabraly mi připravy, věřte-nevěřte cca 3hodiny/den, nechtěla li jsem hodinu odfláknout...prostě at se to líbí kritikům, učitel často pracvuje VÍC NEŽ OSM HODIN. Dle této logiky, že počítá se jen doba na pracovišti jsou lidé pracující z domu (realitáci, spisovatelé, finanční poradci apod)pouze příživníci a nemaačenka, co nehnou prstem
, ne?