Přidat odpověď
Mám dysfatika, aktuálně ve 2.tř, a zatím nemá problém. má ivp, pro jistotu, taky očekáváme problémy, ale uvidí se časem. hodně záleží na učitelce, když pozoruju učky u nás ve škole (učím, ale nejsem třídní), vidím, jak je tohle důležité.
ad dysfatik - věřím tomu, že takové dítě potřebuje jasné a zřetelné vedení, jasné instrukce. proto nejsem úplně příznivcem alternativ pro takové dítě, ani s Montessorkou si nejsem jistá, jestli je úplně vhodná, ale tam zkušenost nemám. ad angličtina - to problém být může, ale nemusí. jsem jazykář, a svoje dítě sama začínám učit až v té 2.tř s tím, že ale sama chce, přes rok mě prosí, že už chce, a s jazykem přichází přirozeně do styku.
spíš než typ školy bych se zaměřila na výběr učitelky, a třeba zkusit nějakou vesnickou menší školu, mívají méně dětí, což je velké plus.
osobně bych na waldorf nedávala, když už, tak tu Montessori, ale i tam bych zvažovala. úplně nejvíc ale fakt pečlivý výběr učitelky.
Předchozí