Firenzo,
podle mě odpovídá průměrnému žáčkovi. Při analyticko-syntetické metodě by byl zhruba na té úrovni spojování do slabik...
Jako jo, podle mě je špatně, že si toho učotelka nevšimla
.
Jestli se chytá na ty slabiky o dvou písmenech, je to dobré, protože teď bude moci začít rozšiřovat záběr...takže třeba tel LES, PES, KUS....jak tu někdo psal s těmi rozstříhanými obrázky a písmenky...to by mohlo být fajn cvičení...
Používali živou abecedu? Skládali slova z rozstříhaných písmenek? S tím se normálně začíná, aby došlo k tomu spojení těch písmen do větších celků...
No a pak ta hra "na mimozemšťany", kdy se mluví po písmenkách, ale to je už poměrně pokročilá záležitost.
Klidně bych na zítřek zkusila nachystat si pár těch rozstříhaných obrázků s písmeny tří - čtyřpímenných slov. Synovi to dodá sebedůvěru.
A taky bych nešílela z toho, že je určitě jediný, kdo to nebude umět...podle mě není
.