Můj syn na tom byl podobně. Pro něj naštěstí se učil číst analyticko-synteticku metodou, tedy slabikováním. Genetická metoda je jen metoda, stejně jako "slabikování". Není vhodná pro všechny. Jsou děti, které prostě slovo z hlásek nesestaví. Neslyší to. (Z vlastní zkušenosti až takto: z-e-ď .... letadlo?) Pokusila bych se o velkou konzultaci s učitelkou a případně o domluvu, zda by nebylo vhodnější přejít u syna k analyticko-syntetické metodě. Předností genetické metody je především velká motivovanost dětí ke čtení, protože si poměrně rychle osvojí všechna písmena a mohou číst vše. Ale pokud dítě nesestaví slovo a takto se trápí, ta motivovanost jaksi mizí.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.