Přidat odpověď
Tak tohle vím.
Posíláme ve firmě uź půl roku poštu člověku, který si ji schválně nepřebírá, nakonec se nám podařilo objevit fungující způsob.
Děláme to tak, že koupíme obálku se zeleným pruhem - je to druh dodejky - a na ní zaćerníme popis "neukládat". Pošta s takovou zásilkou naloží tak, že když ji adresát nepřevezme, uloží ji na poště na dva týdny a poté ji hodí příjemci do schránky a odesilateli vrátí dodejku. My pak máme dodejku a on zásilku ve schránce chca nechca.
Naší právničce se tento postup líbí, ale říká, že je moc komplikovaný. V pŕípadné sporu by prý měl stačit podací lístek, který dokazuje, že dopis byl odeslán "do sféry disponenta", To, že si ho nepřevezme, je věc jeho. Ale my byli nějak nespokojení, když se nám dopisy s dodejkou vracely, až jsme objevili ty obálky se zeleným pruhem.
.
Předchozí