Přidat odpověď
"Kdybych nechala klienta čekat s tím,že mám pauzu ať počká,tak bych asi letěla na hodinu"
Sam, za to, aby to tam šlapalo je zodpovědný šéf. On má zajistit organizaci tak, aby si prodavačka mohla i trošku odpočinout. Co znám Lidl ve Vrchlabí, tak se nikdo nezastaví. Lítaj od vyrovnávání zboží ke kase. V životě jsem si nevšimla, že by tam někdo zevloval, spíš působili uštvaně.
Upřímně, pokud bych nebyla nijak motivovaná, jakože prodavačky v Lidlu nejsou,
tak nad rámec svých povinností nehnu ani prstem. Když mě bude celou pracovní dobu někdo buzerovat, za minimální mzdu, tak si na tu přestávku půjdu,ať se děje co se děje. Pokud chceš od zaměstnanců loajalitu, musíš je alespoň trochu motivovat. Firmu, kde se k zaměstnancům chovají férově poznáš. Ty zaměstnanci se tam nestřídaj. Když vidím třeba Tesco, tak tam nevydrží nikdo. Pro většinu zaměstnanců to je jenom přechodná stanice a neustále jsou jednou nohou na odchodu, jakmile se jim naskytne něco jinýho jdou okamžitě pryč.
Předchozí