Přidat odpověď
když mne v tomto docela "nasírá", jak to odnesou ti pokladní.
Oni to prostě mají nějak šéfovsky dané a nemohou jinak.
Taková historka z posledního nákupu, .. fronta u třech pokladen, dobře, nechala jsem dva spěchající mne předběhnout, tak já spěchám pořád, v tuto chvíli jsem nemusela a nechtěla jsem do někoho najíždět košíkem
ozvalo se hlášení "oznamujeme, že otevíráme pokladnu číslo 1 a číslo 2, prosíme, vyskládejte své zboží na pásy"
Hádejte, co se stalo?
No jasně, před námi fronta zmizla, mnoho lidí z pásu sbalilo zpět do košíků... a přesunulo se.
A nic.. hlášení se opakovalo.. ti netrpělivci vyskládali své košíky a smyčka jela
"oznamujeme, že otevíráme pokladnu číslo 1 a číslo 2, prosíme, vyskládejte své zboží na pásy"
My u pokladny číslo 5... prostě průběžný provoz, pustila jsem další 2 lidi - my měli půl košíku, oni balík vod nebo věci v ruce, .. my markováni,
hlášení pokračovalo.. stále dokola.
Takže první, co přeskládali své košíky - sprostě sprdli pokladní od ostatních pokladen, až vypnuli to hlášení..
další nakupující nechali vyskládaný nákup a odešli, ovšem někteří si nechali zavolat vedoucí a řešili problém - tak tam to beru v pořádku.
Ale vždycky to na první dobrou odnesou ti za přepážkou či ti za kasou.
Předchozí