| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Kytko - za mě - fakt jsem nic takovýho neslyšela - mám děti jen 2, ale jsou trochu složitější.
Nikdy neřekl ani slovo, a to jsem hospodyňka na baterky.

Manžel pracuje jako programátor a celkem dost vydělá. Já jsem kancelářská krysa, už před mateřskou jsem měla výplatu sotva poloviční. Pravda, naskočila jsem se do práce, když bylo mladšímu 20 měsíců (a než šel do školky, 6 měsíců jsem vydělávala jen na hlídání), pak jsem měla za 5 hodin příjem asi čtvrtinový.

Pravda je, že zpět do práce mě hnala nejistota ve vztahu - chtěla jsem mít nějakou pracovní šanci do budoucna, kdybychom šli od sebe. Ale nějak se náš vztah vylepšil a teď bych vážně zvažovala nepracovat a podporovat muže v kariéře a podnikání, které má jako vedlejšák. Taky bych si užila dětí víc, dokud o to ony stojí. Ale jako na potvoru mám teď fajn práci s budoucnosti :-)

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.