| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Prosím, má někdo zkušenost, zda se dá zrušit objednávka na mall.cz.

Objednali jsme si sušičku s informací skladem - dodávka do Vánoc.
Měla být na pobočce k odběru 19.12.
Teď přišly dva dny za sebou automatické maily, že zboží nebylo expedováno. Chybí mi ale údaj, kdy expedováno bude, tedy kdy ho dostanu.
Nejsme výjimkou, jak jsem zjistila, protahují takhle občas objednávky i pár týdnů. Chci ale sušičku hned.

Zvolila jsem mall.cz, protože jsem si myslela, že budou garantovat to, co slíbí a teď nevím, co mohu dál čekat.

Jde zrušit objednávka v této fázi?

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.