Chtela bych se zeptat, jestli nema nekdo nahodou podobnou zkusenost jako ja a popr. jak ji vyresil. Pred Vanoci jsem si na jednom slevovem portalu zakoupila voucher na myti oken s tim, ze si ulevim v predvanocnim shonu, no to jsem si dala
Po obdrzeni voucheru jsem ihned provedla objednavku sluzby tak, jak bylo uvedeno v instrukcich. Jelikoz se nic nedelo, email jsem poslala znovu a prisla mi odpoved, ze muj email spadl do spamu, nicmene ze hledaji s pani uklizeckou volny termin, no a od te doby uz se neozvali. Reklamovala jsem u slevoveho portalu, ale tam mi rekli, ze platnost voucheru uz vyprsela a musim reklamovat primo u firmy. Tak jsem jim uz napsala 2 emaily a reakce zadna. Jedna se sice ""jen"" o 249 Kc, cert vem penize, ale stve me ten pristup, ze se nekdo nabali jen tak a absolutne me ignoruje. Co dalsiho bych jeste mohla udelat? Diky za tipy