| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Životopis (stejně jako motivační dopis) musí zaujmout, jinak zapadne - a existují nástroje, jak maximalizovat šanci, že nezapadne (nebo naopak řečeno: minimalizovat riziko, že zapadne). Samozřejmě neexistuje 100% účinný nástroj ani technika, nicméně marketing s těmito modely pracuje a dovede rizika dost účinně eliminovat. Analogicky - ani nejlepší reklama nezaujme spolehlivě vždy a všechny, ale pokud je obpravdu dobrá, zaujme výrobek či značka mnohonásobně více lidí, než bez reklamy.

A k otázce profesionální personalista vs. zaměstnavatel/personalistický laik:
Jedna ze základních marketingových pouček zní: Každý člověk se rozhoduje, zda koupí (vybere, objedná etc.) na základě faktů a rozumové úvahy, ve skutečnosti se ale KAŽDÝ rozhoduje podle pocitů, emocí a nálad. Někdo více, jiný méně, ale tyto iracionální pohnutky ovlivňují rozhodování každého z nás. Na tom je vlastně celý marketing založen. Čili je vlastně jedno, zda váš životopis či motivační dopis posuzuje profík či přímo zaměstnavatel - první i druhý by vám ostatně odpřisáhli, že na ně žádné marketingové fígle nefungují, a přitom platí výše řečené....
Nicméně, pokud někoho pohoršuje to neustále šermování slovem "marketing", může si autora "cizích" motivačních dopisů a životopisů představit jako jistou obdobu designéra, vizážisty, kosmetičky či kadeřníka - ti všichni z vás udělají přitažlivějšího, reprezentativního jedince, tak jak byste to sami nikdy nedokázali, ale přitom to pořád budete vy sami...

Děkuji.

Radim Karlach

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-7= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.