No, u nás si velice často stěžují s jasným záměrem- nemuset zaplatit pokutu. Většina jich je na jedno brdo.
Základní úvod- BYL jsem pravidelným zákazníkem ČD, vsuvka o tom, že se mi to stalo poprvé a jindy platím i víc, než bych měl, ukončení- dvě A- agresivní a arogantní zaměstnanec
Vzhledem k tomu, že u toho problému bývám já a stěžovatel, tak musím říct, že lidi lžou nehorázně. Vždycky když to šéfová čte, tak nevím, zda se nahlas smát, nebo bublat vzteky.
Já tomu rozumím, potřebují dostat tu odpuštěnou pokutu, ale často si říkam, zda si uvědomují, že by mohly tomu druhému způsobit třeba závažný potíž. Dokonce jsem si říkala, že kdyby mě chtěla firma na základě podobných smyšlenek setnout, tak bych šla za právníkem a šla do nějakého občanského sporu, je-li to tedy možný. Zatím jsem nad tím vždycky mávla rukou, ale je to takový nepříjemný a nemám to ráda.
Pro mě jako pro zaměstnance to ale ve skutečnosti znamená jen to, že si sednu se šéfovou, řeknu svoji verzi a zkontrolují se mnou vydané doklady. Tím to končí. Co se stěžovateli odepisuje nečteme v zájmu zachování duševního zdraví, protože se jim jistě leze do řiti a nás by to demotivovalo v tom smyslu, že z nás byl pro klid černého pasažéra udělán blbec. Protože i ten nejhorší a největší černý pasažér se může jednou zvednout a začít platit, tak je na ně firma milá