Přidat odpověď
Zufi,
ty ses ptala,jestli bychom si šli stěžovat na kohosi při špatně provedené práci, kterou jsme si objednali a zaplatili za ní nemalé peníze (a ty jak bylo řečeno nerostou na stromě). Většina odpovědí zněla ANO STĚŽOVALI.
Já jsem psala, že jsem si i stěžovala a to šéfovi. U něj jsem si objednala práci a s ním jednám, že jí jeho zaměstnanec udělá blbě ať s ním vyřídí sám, to není moje starost.
Jak to, že opravář nenašel tu jinou závadu? Otázek je spoustu. Já nebudu hodnotit daný příklad. Píšu, jak bych se zachovala já jako zákazník.
Co jsi chtěla.
Hladící smailíky?
Kytičky?
Srdíčka?
Nebo napsat "Je to debil" (ale kdo, zákazník nebo šéf)
No a co říct na to, že se staráš o dva dospělé a dvě mimina..
Na tvém místě bych se starala a byla oporou hlavně mamince.
Manžel je jistě soběstačný, má dvě ruce a dvě nohy, určitě dokáže pověsit prádlo, vytřít podlahu a nebo namazat pár jednohubek.
(můj udělal velký nákup, převlíknul peřiny a dal je vyprat, vyluxoval celý byt a odešel s dítětem ven, až přijdou, tak to pověsí)
Mimina mají matku. Nebo je ochrnutá, ležící, neschopná pohybu? Nepřebalí dítě, neudělá lahev mléka? Myslím že ne. Kdyby žila s chlapem, tak by se musela starat o děti i o něj.
Předchozí