Druhý jazyk se zatím učí jen jedno naše školní dítě. Jsem spokojená, kvalita myslím dobrá. Ale je na osmiletém gymnáziu a druhý jazyk měl od primy (nyní sekunda). Mladší dítě se učí od 1. třídy AJ (nyní je druhák) a upřímně řečeno se nestačím divit, co už znají - jak jim to klouže do hlavy
. To není jako když jsme my (jsem nar. 70. léta) začínali s AJ až v 15 na SŠ, to už bylo dost pozdě. A ohledně RJ - mno, na ZŠ jsme se jen naučili azbuku a něco málo maličko povídat/číst, pak na gymplu (tehdy byly jen čtyřleté) najednou celkem průšvih a boj, aby to nebylo za 3. Mně osobně AJ vyhovuje nesrovnatelně víc, v Rj jsem mívala vždy velký problém nepoužívat jakýsi česko-slovensko-polsko-ruský mišmaš (ptž slovíčka byla podobná, nemohla jsem se to naučit/odlišit). Proti tomu zlatá i němčina.