Přidat odpověď
V roce 2011 jsme si koupili nové vchodové dveře do bytu. Instalovali nám je 22. 12. 2011. Během zimy se prohnuli do luku a hrozně pod nimi táhlo.
Reklamovali jsme je a 15. 3. 2012 nám instalovali nové.
S těmi se situace opakovala, také se během zimy prohnuli a 27. 3. 2013 nám instalovali nové, tentokrát je více vyztužili.
Situace se ovšem opakovala. Během zimy se opět prohnuli. Takže během 2 let jsme měli troje dveře, které se pokaždé během zimy prohnuli.
Dnes jsem je šla opět reklamovat. Nabízeli mi nový typ dveří, který by měl lépe odolávat vysokým rozdílům teplot, já jsem jim řekla, že bych raději odstoupila od smlouvy. Řekli mi, že to sdělí šéfovi a dají mi vědět co on na to. Zatím jsem jim reklamaci nepředala písemně, pouze ústně.
Nevíte, jak je to nyní s reklamacemi? Mohu odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz? Platí pro tento případ ještě starý Občanský zákoník (kdy při výměně zboží běžela nová záruční doba), nebo už se postupuje podle Nového občanského zákoníku?
Předchozí