Přidat odpověď
No já se snažím na maturitu raději zapomenout, protože mě to tehdy stálo několik let života - to zklamání a stres. Matiku jsme měli 5 hodin za pololetí a denní studenti jí mají jen tři roky. Středoškolskou matematiku jsme brali úplně minimálně, učitel nám řekl, že pokud bysme chtěli maturovat z matiky, tak se musíme připravit individuálně. Při matice jsme spíš probírali ředění látek, výpočty při aplikaci kapaček a tak a věř, že mnohý i tohle potřebovali vysvětlovat vícekrát, některý byli i 30 ze školy.... U cizího jazyka to bylo podobné, tam bylo myslím 10 - 15 hodin za pololetí podle ročníku a my jsme se dohrabali někam ke 12 lekci a těsně před maturitou jsme se učili teprve základy minulýho času. Opět se postupovalo velmi pomalu, opakovalo se neustále dokola, většina z nás se dříve ve škole učila jen ruštinu. No ale až na pár studentů všichni pracovali roky ve zdravotnictví nebo soc. službách a ty věci z oboru znali na poměrně dobrý úrovni, školu si dělali, aby mohli legálně dělat úkony, který jako ošetřovatelé nebo sanitáři dělali nelegálně a taky aby si o pár korun tím samozřejmě polepšili. V tomhle pro ně opravdu při téhle profesi středoškolská matika nebo cizí jazyk není prvořadý jako např. může být u gymnazistů.
Předchozí