Přidat odpověď
Moje odborná asistentka je krom klasické sekretářky (tj. zvedání telefonů, vyřizování vzkazů, roznášení dokumentů po úřadech, chození na poštu) odborná právě v tom, že ovládá počítačové programy, umí samostatně odpovědět na řadu dopisů (příp. předložit ke kontrole), vést základní daňovou evidenci (tj. zapisuje příjmy, výdaje, zpracovává bankovní výpisy), zakládá spisy, samostatně zpracovává administrativní agendu běžné povahy, komunikuje s klienty (víc než jen "Dobrý den, posaďte se, paní magistra přijde hned, dáte si kávu?"), zpracuje rešerše, vytiskne mi to důležité, dělá mi pořádek v kanceláři - tj. hledám-li nějaký papír, zeptám se a ví, kam pro něj sáhnout...
Tj. odborný asistent ředitele či manažera bude dělat něco takového.
U pohovoru nejvíc ocením samostatnost (nebojácnost, ale není tím myšleno nabubřelé sebevědomí), schopnost logického uvažování, pečlivost (hodně se pozná už i z průvodního dopisu a životopisu), komunikativnost - otevřenost.
Předchozí