JO, jo, "což ho motivuje k tomu, aby se o písemce přemohl a fungoval"...to je přesné, ale jak najít takovou motivaci? ...Když mi to pako řekne, že nemá 2 příklady protože se mu nechtelo je psát a tak se jen tak koukal kolem sebe a nedelal nic
Tj.ne proto, že by je neuměl - to bych pochopila, ale matika mu jde dobře a všechno chápe bez problémů, ne proto, že by je nestihl, protože by byl pomalý a musel nad tím dlouze rozmýšlet a měl pomalé myšlebkové pochody...to bych taky pochopila, ale to taky vůbec ne, naopak je rychlý až moc...odtud právě zase na druhou stranu vznikají ty chyby z nepozornosti...takže ještě je otázka, co nasekal v tom ostatním, co má uděláno...
Proc to mláde nechápe, ze koukat do blba si klidne můze relativne beztrestne behem bezného vyucování, ale kdyz se píse nejaký testík ci písemka, tak je záhodno se premoct a zmobilizovat i pres nechut své síly a vydrzet se chvíli koncentrovat a soustredit? Známka mu je fuk, nejaká motivace, ctižádost atd. to nehrozí...Mám se utesovat vyjádrením pí. uc z hudebky pri jiné podobné příležitosti,kdy mi taky z nej uz soustavne tečou nervy, ze " to je jeste takový bobánek malý" a casem se to zlepsí? Nebo nakoupit pro sebe tunu cokolády na uklidnení do dalsích let a predpokládat, ze bude spís hůr nez líp?