Přidat odpověď
dobrý večer,
byla jsem požádána (nejsem pedagog, ani aktivně se zabývající AJ, rozumím, mluvím, píšu - myslím na slušné úrovni - naprosto ok, pro práci, pro dovolené, pro pobyty v zahraničí, přeložit si něco, umím si přečíst knížku, časopis....atd), zda bych mohla být přítomna přezkoušení dítěte 6.třída z angličtiny - dítě dostalo na konci roku pouze výpis z vysvědčení - AJ nedostatečně, rodič požádal o přezkoušení, které se konalo dnes.Rodič anglicky neumí, proto prosba o přítomnost - nějaké problémy s učitelem, táhnoucí se celý rok...ale to vlastně asi není podstatné.
Zajímá mne - vy, učitelé, kteří učíte na ZŠ angličtinu - je běžné, aby Vaši žáci na konci roku v šesté třídě plynně a běžně bez potíží zvládali následující - 1/ převod rodu činného do rodu trpného, 2/minulý čas průběhový, 3/ blízký čas budoucí,4/ plynně převádět do všech těchto časů a zároveň určit o jaký čas se jedná a kdy se tento používá.
Doplnuji, že tento žák má AJ od 4. třídy, to, že je běžný čas přítomný prostý, minulý prostý a budoucí prostý - to chápu a rozumím, zbytek viz výše mi přišel na 6. třídu ZŠ vcelku hustý :o))
Nakoukla jsem letmo do osnov pro šesté třídy a tam o viz výše ni zmínka, trpný rod je v osnovách 8-9. třídy, stejně jako ostatní časy, kromě prostých...
Žák od přezkoušení odešel s nedostatečnou, s tím, že ho čekají 3 konzultace o prázdninách a opravná zkouška na konci srpna.
Přístup učitele byl pro mne nepochopitelný a velmi na mě špatně působící(nejsem rodič toho žáka, přesto jsem byla lehce v šoku) - ústní konverzaci jsem musela doslova vydupat, aby to aspoň zkusil (dítě má poměrně velkou sl. zásobu) - nechtěl ji vůbec připustit...
Chci jenom vědět, zda je to skutečně běžný obsah učiva na Vašich ZŠ,at už jste rodiče, nebo učitelé...
Fakt mě to zajímá, protože ten test na přezkoušení mi prostě přišel těžký, ale možná se mýlím...proto se ptám...test tady mám u sebe, vyžádala jsem si kopii, takže můžu hodit i příklad...díky za Váš čas.
Předchozí