Přidat odpověď
Nepochopitelné!Nenormální! Já učím AJ od třeťáčků nahoru a v šesté třídě děti znají z gramatiky maximálně sloveso být, mít, there is/are, can, přít. čas prostý a naťukli jsme i průběhový. Ostatní, co chtěla ta vyučující, dělávám nejdřív v devítce. A hlavně v tomto raném období kladu důraz hlavně na porozumění běžné řeči, slovní zásobu, jednoduché konverzace, kde ale gramatiku používají žáci spíš pasivně, rozhodně od nich neočekávám hluboké proniknutí do mluvnických pravidel. To, co popisujete se mi vůbec nepozdává, a pokud by dítko reparát udělalo, rozhodně bych se zajímala o přeřazení do jiné skupiny nebo třídy pokud je to možné, případně bych zvážila i přestup na jinou školu. Když si představím, že by se měl s takovým šíleným přístupem trápit ještě 3 roky ....:-(
Předchozí