Dcera taky ukončila 7. třídu, taky mají už 2. jazyk - němčinu, a já jsem naopak mile překvapená, taky jsem z toho měla strach. Zvládá souběžně oba jazkyky, na obojí mají dobré učitelky, které s nimi hodně mluví. V angličtině dcera už docela obstojně čte a dost rozumí.
Já anglicky umím, doučuju i pár dětí ze základky, dceři jsem ale nijak zvlášť pomáhat nemusela, o to víc jsem překvapená, kolik toho umí
Totéž v němčině, z té jsem většinu od školy zapomněla.
K tématu - doučovala jsem šesťandu, učí se podle Projectu, v tomhle roce probírali z časů - přítomný čas prostý i průběhový, minulý čas prostý, going to. Trpný rod, minulý čas průběhový - to dělají až v 7-8 třídě, chtít to od šesťáka, který má navíc angličtinu až od 4. třídy, mi přijde přitažené za vlasy...