Přidat odpověď
Škola musí mít volně přístupný Školní vzdělávací plán (většinou na stránkách případně v tištěné podobě v kanceláři školy) - z něj je možné zjistit, co je na dané škole v osnovách pro 6. ročník, podle třídnice se dá dohledat, zda učitel vyučuje v souladu s ŠVP. Na požádání učitel také musí předložit podklady pro klasifikaci a učebnici, podle které vyučuje.
Pokud je ve výuce výrazně napřed (jakože dle ŠVP, se kterými mám zkušenost, výrazně napřed je), jistě to probírali na předmětové komisi - předmětová komise pro cizí jazyky se schází minimálně dvakrát ročně a z jejích schůzek se dělá zápis.
O výrazném urychlení osnov by také měl být záznam v zápisu z pedagogických rad. Stejně tak by měly být k dispozici případné hospitační záznamy vedoucího předmětové komise, vedoucího učitele/zástupce ředitele nebo ředitele školy.
Z výše uvedeného by mělo být patrné, zda vedení o stylu výuky ví, případně, co s tím dělá. Vzhledem k popisovanému průběhu zkoušení bych se obracela už rovnou na vedení školy, bohužel.
Předchozí