No tak v "naší" MŠ chodili na procházky ve dvojstupech. Tedy - za chladného počasí bez deště. V teplých dnech řádívali na zahradě, anebo naopak když byl sníh, bobovali na kopečku, který je v areálu školky. K těm procházkám: samozřejmě by se mi taky líbilo, kdyby u nás byl nějaký lesík, ZOO či jiné atrakce, kde by ta vycházka měla skutečně bezva cíl - v lesíku si hráli třeba na škatulata hejbejte se a v ZOO pozorovali zvířátka. Nicméně v naší vesnici není lautr nic, takže o takových cílech si můžeme jen nechat zdát. Ovšem přesto ty procházky nějaký smysl měly, aspoň sem tam, co se mi doneslo ke sluchu - třeba si říkali, kde bydlí který spolužák, nebo se párkrát byli podívat na jeden stateček, kde chovají koně - a vůbec, zdálo se mi, že jakoby těch procházek využívají k poznávání vesnice (máme tu třeba penzion pro důchodce, jeden mizerný, ale přece parčík, nádraží a tak). --- Ačkoliv z této školky odvázaná nejsem, a lituju, že syn nemohl chodit do lepší, ale když už ven chodili, tak to, myslím, měli většinou docela dobré. Ono totiž co mají ty děti na těch zahradách pořád dělat? Výběr hraček je omezený (obecní úřad není všemocný), možnosti prolézaček taky, no zkrátka myslím, že to ty děti měly takové pestřejší.
Předchozí