Bin, tím jsem myslela, že je divné, že kvalitní učitelé nebyli také mezi těmi kvalifikovanými.... zase sis to špatně vyložila.
a já vlastně nevím - zahrnuješ tma třeba učitele z pedagogického směru na matfyzu? pokud ano, pak by moje reakce byla asi jiná, ani já nemám "peďák", pokud tím myslíš jenom pedagogickou fakultu.
já jsem tedy za život učících nevystudovaných pedagogů vůbec moc nepotkala (jednociferné číslo - takže proto jsme se divila tomu, že ty jsi potakal jen kvalitní nepedagogy) a většinou stáli za houby. ale nechci tohle zevšeobecnit. osobně si myslím, že určité důležité vlastnosti pro tohle povolánís e naučit nedají a musí je mít člověk v sobě bez ohledu na vzdělání.
z těch dobrých "nepedagogů" - jednu kolegyni jsem měla, byla ing. z techniky, učila fyziku a ta byla fajn, ale zrovna vzor pro mě nebyla - ale ta si peďák dodatečně doplnila. a pak jsem znala jednu se SŠ peďákem a ta byla nejlepší uč.národky na té škole, ale ta měla peďák
- SŠ.
jinak v mém případě ti kvalitní učitelé měli buď peďák, nebo některou jinou fakultu, která také připravuje pedagogy