nojo, no, jenže učitelé ovlivní svojí činností podstatně více lidí a jejich špatná práce poznamená více lidí než špatná práce švadleny, prodavačky, číšníka, kuchaře,....
podobně jako doktoři, proto jsme ten příklad vybrala
Šuplík - a myslíš, že ten titul zařídí, aby ovlivňovali správně?
Uznávám pravidla hry, ale učitel není mozkový chirurg - vzdělání sice mít musí, ale je jedno, zda se jedná o učitelský ústav, pedagogické minimum, nebo 5 let studia. Bez nadšení a talentu je mu na houby i doktorát...
V 7. třídě jsme měli báječnou třídní - úžasná holka. Naučila, byla spravedlivá, vážili jsme si jí... Byla v prváku na pajdě. Předtím gympl.
Když jsme končili základku, ona končila druhák - tehdy byla nějaká krize či co - pamatuju si, že jí rodiče zpočátku nedůvěřovali - logicky.
Ale ukázalo se, že je dobrá a lepší než mnohé kolegyně s x lety praxe.
A takových výjimek je.
Opakuji, že pravidla hry je třeba dodržovat, ale než plivnu na učitele svého dítěte, neb nemá úplné vzdělání, 3x si to rozmyslím.
Svěřit se na operačním sále medikovi - ani omylem