Přidat odpověď
Průšvih je, když se to u dítěte sejde - nadané a přesto mu něco nejde, ta tolerance tam často žádná není. Nepopírám, že to děti, které mají v některých oblastech problém, nemají těžké.
Já jsem si tak nějak na sobě zažila, co to obnáší skoro všechno umět a muset sedět ve škole, dělat nudné úlohy, pořád opakovat, slabikovat, když doma čteš tlusté knihy a zažívat nezájem učitelů, postupně jsem ztratila zájem i já, o všechno. Pak jsem si taky zažila, když mi na gymplu něco nelezlo do makovice, protože jsem se neuměla učit a děsně mě to nezajímalo. Já ty děti prostě chápu, že mají se školou problémy.
Vzdělávání by podle mě mělo prostě probíhat úplně jinak, každé dítě je jiné, strčit 25-30 dětí stejného věku do lavic a chtít po nich stejné věci, je prostě hroznej nesmysl.
Předchozí