Přidat odpověď
jentek,
no určitě jsme neměli druhý cizí jazyk, ale to neměl nikdo kromě jazykovek. Nebyla povinná informatika, to jsou taky dvě hodiny. Jinak všechny předměty v normální časové dotaci, tedy 2x týdně, čeština 4x nebo 5x, ruština 3x nebo 4x. Měli jsme normálně pracovky, výtvarku, tělocvik, hudebku, občanku....Co si ale pamatuju, tak třeba ten rozvrh jsme měli určitě lépe poskládaný, než třeba mají druhé stupně dneska, třeba tady u nás v těch dvou školách, do kterých "vidím", tak odpoledku nemívají třeba jen v pátek.
Takže ne, nebylo to na úkor něčeho, ale navíc, což nám nějak nevadilo, protože ve výsledku jsme měli podobně hodin, jako mají děti dneska a jako měly tehdy jazykovky. Ještě jsme mívali laborky z fyziky a chemie (dvojhodinovka), ale to až od sedmičky, takže zase srovnatelně jako dneska co do počtu hodin, na ty z biologie se jezdilo na sedmou jednou za dva týdny a byla to jen hodina, ty byly už od pětky. Jo a ty počty hodin matiky se taky měnily, mám dojem, že jsme začínali na těch 10 v pětce a skončili na 6 nebo 7 v osmičce, právě proto, že tam pak přibývalo předmětů.
Já pak ještě na ty počítače chodila na kroužek, takže jsem je měla, ale to bylo mimo vyučování. A jak už jsem psala, měla jsem u toho čas ještě na 2x týdně biatlon a 2x týdně Sokola, plus víkendové závody.
Předchozí