- nezajímám se o to jestli se věci při praní srazí = buď věc chci a koupím si ji nebo nechci a nekupuji. Bez ohledu na to, co se s ní stane - a možností je víc, než jen ta, že se srazí. Taky bych mohla prudit jestli nebarví, jestli je to potisk nebo nažehlený, jestli ty šňůrky nezajedou do kapuce a bla bla bla...
- nebuzeruju prodavačky za to, že neví, co na které botě je z kůže - při tom, jak se prodavačky v těchto typech obchodů střídají, to není ani v lidských silách, aby měly přehled o každém páru
- potraviny, které mi kvalitou nevyhovují taktéž nekupuji - a nemám potřebu o nich mluvit a plivat na kdekteré řetězce
Mamka je půlku života prodavačka! A nejhorší na té práci je....TADÁ.... zavděčit se lidem! Myslím, že na mysli má takové jako jsi ty
Jinak souhlasím s názorem výše: co vysíláš, to přijímáš