Přidat odpověď
Já vidím smysl domácích úkolů v tom, že by to mohlo dětem pomoci "naučit se učit".
Sama tohle u sebe od gymplu vnímám jako problém, protože základka pro mě byla naprosto jednoduchá, do první třídy jsem šla s tím, že jsem už vše uměla, tehdejší Slabikář jsem si doma přečetla za víkend, Živou abecedu jsem vypracovala taky tak nějak rychle. Pak jsme měli dva roky výuku systémem "Škola hrou", kde neexistovaly známky, úkoly, nic takového, takže příprava doma nula nula nic. Ve čtvrté třídě pak zase klasika, ale naučila jsem se bravurně podpis své matky, takže od té doby jsem dělala úkoly ráno ve škole. V životě jsem se doma neučila, nikdy. Ze základky jsem vyšla se samýma jedničkama, prostě to bylo leháro a k domácí přípravě mě nemotivovalo nic.
Velký zlom nastal při přechodu na čtyřletý gympl, jak jsem se neuměla učit, tak už to nešlo doučit, známky katastrofa... A mám s tím problém doteď, nedokážu se vůbec u čtení čehokoli soustředit.
Předchozí