Přidat odpověď
Je to pro někoho a výdělky jsou také podle toho, jak a pro koho jezdí.
Nejvíc vydělá na mezinárodní přepravě - tj. může být třeba 3 týdny v kuse pryč, pak týden doma. Na základu opravdu až tak moc nebývá, dělají to diety. Tj. v základu má třeba 12 tis, zbytek je na dietách, běžně se k 30 tis dostanou. Znám výplatnice pár kamioňáků - jeden s dlouhou praxí, co jezdí pondělí - pátek (myšleno třeba neděle v noci-sobota ráno), určitě má taky 30 tis se vším všudy... - ale každý víkend je doma.
Pokud jezdí jen domácí a je každé odpoledne doma, nevydělá si pravděpodobně ani víc než 12 tis.
Oni v tom ale musí umět chodit - musíš vědět, kde přespat (jedeš z německa do čech a máš noční pauzu, tak musíš spát na německé straně, aby ti běžely eur diety, třeba), "šikovní" jistě (i když dnes už podstatně míň) kšeftují s naftou...
Sranda to jistě není, pro nikoho z nich, určitě to není snadný výdělek za hodně peněz
Předchozí