Přidat odpověď
Můj doktor bral při povídání taky i dost dlouhé telefony, od pacientů tedy, v mém případě hlavně od matky jedné pacientky. Nejvíc mi na tom vadilo, že on ji několikrát oslovil jménem (to si možná neuvědomil) a pak se mnou rozebíral detailně a dost "bulvárním" způsobem její problém, o kterém ona mlží, ale matka vždycky poreferuje. Možná to bylo i proto, že chtěl na tohle téma rozpovídat mě a bylo to cílené. Jenže to jméno není až tak časté a já znám paní, na kterou by tohle sedělo, včetně té hysterické matky a kdyby se to profláklo, tak ji můžou klidně i vyhodit z práce. A on to takhle rozebírá před cizím člověkem, o kterém neví, čeho je schopen. A dá se předpokládat, že to dělá i s jinými lidmi. Co já vím, co probíral s někým poté, co mu tam volal MM a kolikrát při tom padlo naše jméno.... Já jsem radši volala minimálně a stručně.
Předchozí