Jaké zákazníky? Jako kteří vrací zboží? Tak i s tím je potřeba počítat. Zkrátka jednou je dáno, že při koupi přes internet je nárok na vrácení zboží, tak jde o riziko v podnikání. Samozřejmě, že pokud by se to dělo často, tak by na to prodejci dopláceli. Ale zas tak často se to neděje. V tomto případě zákazník utratil dost a chce vrátit jen část. Jako problémového zákazníka bych ho nebrala a snažila bych se vyjít vstříc.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.