Přidat odpověď
Monty,
jednak jsem psala, že si nemyslím, že by odesílatelka vůbec měla šanci dostat celých 500 (osobní zkušenost se ztracenou zásilkou, 500 rozhodně nevraceli).
A druhak, jelikož sama posílám ve velkém, tak vím, že to bez práce a "za nic" není. I na obchod, který se nakonec neuskuteční (vrácená nebo ztracená zásilka) já vynaložím čas a materiál.
Nicméně, ačkoli jsem, Monty, díky tomuto přístupu podle Tebe "nemorální škrt", reálně coby obchodník takovéto problémy řeším daleko dřív, než z nich je průser. Tj, když se zásilka ztratí, obratem posílám náhradní, aby zákazník dostal, co si koupil, když to potřebuje, a ano, klidně jsem na tom ztrátová. Co si nemohu dovolit je vyrábět si nasranou klientelu, i když je vina na straně pošty.
Předchozí